6 Ocak 2011 Perşembe

3.Asama'dan sonrasi

  12 asamali nis site planinda adim adim ilerlerken sitenin icerigi asamasina gelince bayag zorlandim. NAsil bir site yapacagim. Oncelikle profosyonel bir site acmayi dusndum tam anlamiyla bir review sitesi ama sonra kendi weight loss journeyimide eklemeye karar verdim. Bu sirada bir kac post yazdim. Urun managerina fikrimi soyledim. Her zamanki gibi begendi elestirisel bir yorumu olmadi.
Ancak icimin rahat etmedigi yerler vardi. Mesela kisisel kilo verme seruvenimi niye review sitesi baslikli bir sitede anlatayim ki. Bu arada bir tane makale yazip Ezine article directorisine submit ettim bile.

Bu dusuncelerimi kazanhocasindan Enes'e danistim. Oda profosyonel site acmam konusunda yorum yapti. Bende bir tane profosyonel review sitesi bir tanede ucretsiz blogspot yada wordpress blogu acmaya karar verdim. Boyle kilo verme seruvenimi gramere dikkat etmeden oldugu gibi fazla vakit kaybetmeden yazacagim. Review isteyenlere kendi siteme ilaci almak isteyenlerede dogrudan ilacin sitesine gonderecegim. Boylece daha yonetilebilir bir durum olacak.
Review sitesi icin yapacagim asamalar.

**statik sayfa olusturma** siteye girildiginde ilk acilan sayfa  tabiki etkileyici icerik eklenmeliki sitede kalip okumaya devam etsinle*****

1. Urunun reviewini yazmak
2. Rakiplerin reviewlerini yazmak
3. Kilo vermeyle ilgili makale yazmak
4. Backlink meselesi

Ilk 3 asamadan sonra zaten site yasamina baslayacak bundan sonra geriye haftada bir kilo vermeyle ilgili makale yazarak basari hikayeleri felan gondererek siteyi yenilemekte.

4. asamayla ilgili muthis bir yontem buldum. Bu yontemle bir arkadasim 3 ayda googleda 1 numaraya geldi ilgili nisinde. Hemde sadece 250 backlinkle. Onun nisinde fazla rekabet olmadigi icin cok zorlanmadi ama yinede denemey deger. En azindan elimde bir strateji olacak.

Bunlarin disinda birde Facebook fan sitesi kurmayi planliyorum. Eger FB da basarili olursam izledigim yontemi  e book olarak duzneleyip belkide satisa sunabilrim.

 Bu ilk 3 asamayi pazartesiye kadar bitirmek istiyorum.

2 yorum:

  1. İnternetten Para Kazanma deneyimlerinizi anlattığınız yazılarınızı merakla bekliyorum..

    İnşallah fazla bekletmezsiniz bizi :))

    http://parakazanmakblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ilginiz icin cok tesekkur ederim. Bu kadar ara verdigime ben bile inanamiyorum.

    YanıtlaSil