11 Haziran 2011 Cumartesi




Uzun bir aradan sonra tekrar internet marketing - business isine başlıyorum. Bu kadar ara verdiğim için önceleri çok üzülmüştüm ama elde olmayan nedenlerle uzaklaşmıştım. Bir müddet uzak kalınca da yeni bir dil öğrenmiş gibi oldum. Ve öğrendiklerimin üzerinden yeniden gitmek durumunda kaldım.
Şimdi anlıyorum ki böyle olması çok daha iyi olmuş. Yeniden baştan değerlendirdiğimde ilk başladığımda hiç birşey bilmediğimden şimdi ki bakışımın çok daha farklı olduğunu gördüm. Daha büyük bir pencere ile bu işlere baktığımda aslında yapılacak para kazanılacak çok daha fırsatların olduğunu fark ettim. Böylece girdiğim kısırdöngüden de çıkmış oldum.
Halen araştırma periyodundayım ama birşeyler şekillenmeye başladı. Yine çalışmalarımı blog ortamında paylaşacağım. Herkese iyi haftasonları! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder