17 Kasım 2010 Çarşamba

Adwords'un sirri!

Baslik bir komplo teorisinden alinmis degildir. Bugunler de takip ettigim bir Turk sitesinde acilan bir baslik sadece. Tum konusmalari anlayamasamda bu baslikta 4 sayfa konustuklarina gore "adwords has no more secret anymore" diyesim geldi :) Bu arada merak edenler icin adres : parakazan.us

Nerden baslamaliyim diye sormustum dun kendime! halen data toplamakla beraber affiliate marketingde alternatifler sunlar:

1- Site hazirlamak = a. Icerigi ozgun ve kaliteli  b. Satis amacli icerik sinirli
2- Makale yazmak
3- Ucretli reklamlar vererek pay per click PPC diyorlar bu isleme cok yaygin olan sekli google reklamlari. Yani bizim meshur google adwords.  Google.com u actiginizda arama motorunun altinda reklam firsatlari cikiyor.
 Oraya tikladiginizda iki seyle karsilasirsiniz.

Birinci google adwords : Google reklam vermis olursunuz. Google verdiginiz ucrete gore sizin reklaminizi (reklam metninizi) tanitir. O tanitimdan verdiginiz link her tiklandiginda google o ucreti odersiniz.

Ikincisi google adsense: Burdada siz sitenize google reklamlarini almis olursunuz. Boylece sizin sitenizden o reklamlara her tik gittiginde google size bir ucret oder.

Reklam isleri icin tek alternatif google degildir. Ama en onemli alternatif oldugu kesindir. Hatta Turkiyede affiliate marketing bu yolla  meshur olmus. Google kazanclarini duymussunuzdur. Yatirimlari google adwords uzerine yapiyorlardi. Ancak bugunlerde  adwords sorun cikartmaya baslamis umarim backup planlari vardir.

Ben icerikli yada reklam amacli siteler acarak bu iste yer almak istiyordum. Ancak adwordsten gelen kuponla beraber PPC isini de denemeyi dusunuyorum.

Affiliate marketing hakkinda daha fazla bilgi almak isteyenlere http://www.kazanchocasi.com/ tavsiye ediyorum, orda yeni baslayanlara linkine tiklayin herseyi adim adim net bir sekilde bulacaksiniz.

Anladigim kadariyla ozetle affiliate marketing yapmak demek  bir kisinin sizin siteniz yada reklaminiz uzerinden saticinin sitesine erisip oradan urunu aldiktan sonra saticinin size para odemesidir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder