22 Kasım 2010 Pazartesi

Yeni hafta yeni hedefler!


Halen materyalleri okumakla beraber bu hafta bazi seylerin daha netlestigini dusunuyorum.
Birincisi calisma saatlerimi belirledim artik surekli bu konulari dusunmek yerine belli saatlerde duzenli calisabilecegim.
Ikinciside iki tane daha site actim birisi Ingilizce digeri Turkce olacak bu siteler birbirlerinin benzeri olacaklar. Ikiside niche site cumaya kadar bayag sekillenirler umarim. Sonraki stepde bu sitelerin reklamini yapmak olacak sanirim :)

Turkce klavyem yok bu sitede Turkce karakterlerle yazmamam acaba yazilari okumanizi zorlastiriyor mu? Yeni acacagim sitede sizce Turkce harflerin olmamasi sorun olur mu? Goruslerinizi bekliyorum.

Adwords Kuponu! Umarim isinize yarar!  Kullanmak icin adwords hesabinizda gosterdiginiz adresin Amerika yada Kanada adresi olmasi gerekiyor!
Herkese iyi haftalar...


4 yorum:

  1. Tebrikler.. İşin belki de en önemli kısmını halletmişsiniz...Günlük, veya haftalık plan yaparak çalışma saatlerinizi düzenlediğinizde, her şey daha yolunda gitmeye başlıyor..Eee ne de olsa bizimde sevdiklerimize vakit ayırmamız gerekiyor değil mi? hep internet başında vakit geçmez.. :))
    http://parakazanmakblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim. Bencede en onemli kismi bir is plani cikartabilmekte. Daha sonra yapilacak sey ise ayni seyi tekrarlamak sadece. Simdilik saatlerimi planladim. Is kismi ise deneme yanilmayla gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Yeni yazılarınızı bekliyorum..
    Kolay gelsin..
    http://parakazanmakblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Duzenli takip ettiginiz icin tesekkur ederim.

    YanıtlaSil