15 Kasım 2010 Pazartesi

Internetten para kazaniyorum!

Yaklasik 15 gundur yogun sekilde ineternetten para kazanmanin ozelilliklede pasif gelir etme konusunu arastiriyorum. Konu internetten birseyler yapmak olunca internette bizlere tum hazinesini sunuyor tabiki yararli seylerin yaninda bir o kadar da junk sey sunarak. Ayikla princin tasini... :) 

Yararli materyallerde dahi tam bir rehber bulamadim. Anladigim o ki iste herkesin bir yolu var ve kazanmanin yolu tek bir stratejiden gecmiyor. Onemli olan insanin kendi yolunu bulmasi. Bu yolun asamalarini belirlemis olmasi ve tekrar tekrar uygulayabiliyor olmasi gerekiyor. Ne yapacagima karar verince hedeflerimi belirleyip bir is plani da hazirlamam lazim.

Bu blogu yazmamin en onemli nedeni topladigim bu bilgileri bir yerde duzenli ve yararli bir sekilde duzenleyebilmek. Tekrarlanabilir basarili bir yontem ortaya koyabilmek. Basarilari ve zorluklari paylasarak ihtiyaci olanlara destek saglamak ihtiyac duydugumda da bilgi, yardim ve motivasyon bulabilmek.

Bu blogu takip edenler sadece ulastigim bilgileri degil ayni zamanda uygulamalarimi da takip edebilecekler. Gelirimi, giderimi harcadigim zamani bile buradan paylasacagim. Bu sekilde blog yayinlamak yurt disinda cok yaygin ve takip ettigim bir cok blogcu var. Umarim Turkieyede de bu isler gelirsir. Cunku herkes birseyler icin emek veriyor. Belki bircok seyi bir cok kimseden once kesfediyor. Bu kesfinden belki bir miktar para da kazaniyor. Onemli olansa o kesfettigini gelistirip marka olabilmekde.

Bol kazanclar... Tum Turkiyedeki sevdiklerimin ve blog takipcilerimin bayrami mubarek olsun!

2 yorum:

  1. Bloğunuzu ilk defa ziyaret ediyorum ve içeriğini çok beğendim. İnternetten kazanma yolculuğunda başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Guzel dilekleriniz ve de guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim. Yolun cok basindayim ama sizin blogumu begenmenize ozellikle cok sevindim.

    YanıtlaSil