18 Kasım 2010 Perşembe

ilkler...



Ilk internetten para kazanma fikrinin aklima dusuren anket yap para kazan mailinin gelmesi:  7 Kasim 2010
Clickbank hesabi acma : 8 Kasim
Blog Acma: 15 Kasim
Moreniche sitesine uye olma:15 Kasim
MN sitesinden affiliate managerla contack kurma: 15 Kasim
100 Dolarlik Adwords kuponunun gelmesi: 16 Kasim
Blogumun ilk takipcisi: 17 kasim
Adsense hesabi acma : 17 Kasim
Internetten ilk kazancimi elde ettigim gun : 17 Kasim


Harika bir tabloyla karsi karsiyayim toplam 10 gunde ilk kazancimi elde ettim.
Isin ic yuzune bakarsak ilk gunden beri 0 bakiyeli bir click bank bir de moreniche hesabi, 100 dolarlik ne yapacagimi bilemedigim bir kupon :), zaman zaman blogumun temasina uymayan yerini degistirmedigim reklamlar :) Acaba gercekten iyi birseyler yapiyor muyum dusunceleri? 
Adsense uygulamasini ogrendim reklamlari kaldirabilirim diye dusundugum anda gordugum o 2 cent. 10 gundur harcadigim butun zamanin yukunu omuzlarimdan kaldirdi. Bu kadar anlamli olabilecegini dusunmemistim bir kisinin belkide 100 lerce tikindan sadece 1 siydi. Ama benim gunumu kurtardi :)

Yoluma moreniche sitesiyle devam etmeye karar verdim.moreniche sitesine uye olmak icin burayi tiklayabilirsiniz. Onumuzdeki gunlerde kendime bir challenge(Tam Turkcesi yok kullandigim mana insani kampcilayan bir durum) belirleyecegim. Yani kisa donemli bir yarisma kimse katilmazsa kendimle yarisacagim. Eger katilan olursa anlastigimiz bir zaman diliminde o hedefi gerceklestirmeye calisacagiz. Ama once first thing first diyelim ve kazanchocasinin verdigi odevi yapalim. Kendimizi forumda tanitacagiz ve verdikleri kaynaklari 2 kez okuyacagiz. Altini da cizmis artik okumadan kendisine soru sormak olmaz degil mi ;)

3 yorum:

  1. Merhaba Sema hanım
    Blogunuz ve ilk kazancınız hayırlı olsun.. Kısa sürede kararlı adımlar atmışsınız.
    Sizi kazanchocasında gördüm. Ben de moreniche'ye üye oldum. Merak ettim, adwords kuponunu mn manageriniz mi gönderdi size? değilse nasıl aldınız öğrenebilir miyim? ben ingilizcem pek iyi olmadığı için henüz irtibata geçmedim managerimle ama kupon veriyorlarsa hemen geçsem iyi olacak :)
    Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Rumeysa hanim,

    Adwords kuponunu alma hikayem moreniche alakali degil. Uye oldum bir muddet faaliyet gostermeyince adwords kendisi 100 dolarlik kupon gonderdi :) motive amacli. Sonra bir link buldum Amerika veya Canada adresi verirseniz zaten 75 dolarlik direk kupon gonderiyormuslar. Bilemiyorum isinize yarar mi?

    YanıtlaSil
  3. Ben de denk gelmiştim bu kupona ama o şekilde yabancı adres girip denemedim.. Denemek de fayda var tabi :) sağolun..

    YanıtlaSil