27 Kasım 2010 Cumartesi

Bidvertiser-2

Bidvertiser maceram kredi karti onaylanmasi icin bekliyor. 1 dolarin altinda iki cekim yapmislar bu miktarlari ekstremden gorup girmemi istiyorlar. Ama halen ekstremde gorunmuyor. Tabi 10 dolar pesin cekilmis bakalim ne zaman kredi kartimi onaylayacaklar ve ne zaman kuponumu alabilecegim. ?


Sekilde goruldugu gibi cektikleri paralari ektremde gorunce ancak yazabilecegim. Bunun disinda bidvertiserin diger uygulamalarina da katildim. Adsense gibi reklamlarini yayinliyorum sayfanin ustunde ama halen tik yok:) en azindan adsense cok kisi ugradiginda siteye 2 cent veriyordu. Bidvertiser henuz birsey vermemis biraz pinti galiba:)
Bidvertiserin uc programi var. Ucuncusu de referral programi. sitenin sag ust kosesinde bidvertiserin 20 dolarlik kuponunu gormussunuzdur. O kuponu aslinda kredi kartini tanittiran herkese veriyorlar. Ama bu siteden tiklayip uye olursaniz ben refer ettigim icin yuzde bir miktar refer eden olarak verecekler. Bu uye olanlarin maliyetini arttirmayacak. Bakalim bunda da  henuz "tik" yok, reklam verme isimiz nasil olacak? Bu arada adwordsden diger bir farkida adwordsde ilac reklami yapamamistim bidvertiser henuz bir uyari vermedi. Kampanyami rahatlikla olusturdum tek sIkIntim daha oncede dedigim gibi kredi karti onayi.

Bu arada forumlarin gucunu kesfettim yeni actigim bir sitede 2. yazimi yayinladim. Sonrada yazinin bir kismini bir diyet formuna kopyalayip devami icin tiklayiniz dedim. Sonuc 6 kisi yaziyi okumus 4 u merak edip siteme gelmisler. Muthis bir geri donusum var.

Bu arada yurtdisindan  birsey siperis ederseniz. www.amazon.com  ilk bakicaginiz yer olmali. Ustelik Turkiyeye de kisa surede kargoyla yolluyorlar urunlerini.  Adsense amazon associates olanagi sagliyormus bende gunluk blogu yazarken indirimli urunleri gorebiliyorum. Yalniz 100 dolari asan siparislerde gumruge takilma durumunuz olabilir. Asagidaki ornek bir sac cikartma ilaci cildiye hekimler tarafindan yaziliyormus sanirim, ve 150 milyon civarinda satiliyor. 

3 yorum:

  1. Forumlar geri dönüşüm açısından çok önemli gerçekten..Başarılar diliyorum..
    http://parakazanmakblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. In case you are interested in earning money from your websites with popup ads - you should embed one of the most reputable networks: ADFLY.

    YanıtlaSil