21 Aralık 2010 Salı

1. Asama

Domainimi aldim malesef godaddy den 1 dolarliklardan alamadim bende netfirms.com dan aldim. Domainleri 7.99 a satiyorlar. Promosyon kodu olarak  PROMO495 girince 3 dolarlik indirim yapiyorlar. Boylece yeni domainim 4.95 e gelmis oldu.

Hostgatordeki planimda birden fazla domain kullanabilecegimden ilk sitemin yani sira bu siteyide add on kismindan girerek subdomain gibi ekledim. Bu siteye gelenler icin birsey fark etmeyecek. Ancak iki siteden birbirlerine link versem google siralamalarinda fark etmeyecek cunku ayni hosttan host ediliyorlar.:)

Ilk sitem diet pill kelimlerini iceren bir site henuz orda hicbirsey yapmadim cunku amacim ilk site olarak weightloss patch sitesini kurmakti. Ama nasil oluyorsa gunde 8 kisi siteye geliyor gozukuyor arama motorlari botlar ve spiderlar disinda.

Neyse yinede onceligim patch sitesi cunku daha az icerik olacagindan benim gibi yeni baslayan bir kimse icin ancak ustesinden gelinebilir diye dusunuyorum.

Bu arada teknik detaylari merak edenler icin www.kazanchocasi.com u oneririm. Yeni basliyanlara girerseniz websitesi acmayla ilgili detayli bilgileri bulabilirsiniz.

Bu arada godaddyden yuzde 30 indirim geldi:) promosyon kodu gda1227vb boylece info uzantili domain alacaklar icin 99 cente inmis oluyor.

Bu arada Moreniche e uye olabilirsiniz. Bende daha baslangic asamasinda oldugumdan beraber adim adim ilerleyebiliriz.
Herkese bol kazanclar.

1 yorum:

  1. Proto-col Slim-Fizz is a distinctive appetite suppressant the ground-breaking fibre Glucomannan, which is a natural dissolvable fibre extracted from pure Konjac.

    YanıtlaSil