14 Aralık 2010 Salı

Olamaz!

Bugun ilk Turkce site macerama veda ediyorum. Bilgisayarimi F klavyeye ayarlamayi ogrenmistim. Market Samuraini kullanarak pazari arastirmistim. Rakiplerin backlinklerine kadar ogrenmistim. Toplam 8 saat market Samuraiyi videolarini izleyip bu urunu anahtar kelimeleri rakipleri alabilecegim  alan ismini arastirmistim. Birkac gundur domain almaya calisiyordum. TR uzantili domainler icin bazi belgeler istiyorlar. Belge istemeyen bir site bulmustum ki oda cep telefonu numarasi istiyormus. Malesef benim cep telefonum yok. Amerikada Turkiyedeki kadar yaygin degil bizim gibi orta yas kusaktakiler icin :) Neyse bir arkadasimdan rica ettim numarasina domaini kullanabilmem icin sifre gondereceklerdi.
Neyse bugun nete girdim. Heyecanla domain almaya baslayacaktim ki el aliskanligi maillerimi actim. Ne goreyim urunun affiliate manageri 1 hafta sonra mailime cevap vererek Turkiyeye urunun kargosu olmadigini yazmis :((((
Kisa bir saskinlik yasadim. Malum 1 haftadir bu urunle yatip kalkiyorum o kadar da arastirma yapmistim. Neyse........ move on!

Aslinda urun farketmez onemli olan nasil bir metod izleyecegimi artik bilmem. elimde Market Samurai varken zaten bilgiye ulasmak cok kolay. Simdi dusundugum baska bir urun var. Aslinda bu urunu daha once bulmustum managerina mailde atmistim domain ismini begenmisti. Market Samurai ile pazari degerlendirdikten sonra gordum ki bilmeden cok kolay bir pazari hedeflemisim. SIKI bir calismayla 2-3 ayda google rankinglerinde ilk sayfaya gelinebilir. Hatta google arama rankinglerinde ilk 10 daki 2 sitede bu urunu tanitiyor. Cogu bir yasindan genc siteler.
Conversion rate'inin yuksek olmasi yuzunden daha once bu urune site yapmayi dusunmustum zaten. Bakalim managera dusuncelerimi yazdim onun tepkisi ne olacak?
Bu arada bunun disindada urunler arastiriyorum. ELimde market Samurainin triali varken mumkun oldugunca cok sey yapmak istiyorum. Bir ara Market Samurai'yide daha genis anlatacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder