28 Aralık 2010 Salı

2. Asama -2 : icerik eklemeden once yapilacaklar

Noel tatilini degerlendirip kucuk bir yolculuk yaptik. Genelde eger tatil yapiyorsam maillerime bile bakmiyorum cok gerekmedikce. Genel prensibim tatil zamani tatil is zamani is :)En son siteye eklenmesi gerekenn plug inlerde kalmistik. Wrodpressi yukledikten sonra soldaki listede add plugini tikliyoruz. Ve search kismina adagidaki pluginleri tek tek yazip sitemize yukluyoruz.

  • All in One SEO Pack: Bu sitemizin trafik almasi icin son derece onemli bir pulg in. Arama motorlari yani search enginelerin sitemiz hakkinda bilgi almasini sagliyor. Boylece daha fazla ve dogru yani targeted hedeflenmis ziyaretciler sitemize gelecekler. Ilk once bu plugini instala tiklayarak yukledim. Acilan sayfadan da aktive ettim. Sonra yine wordpress dashboardun sol kismindaki settingsden yani ayarlardan all in one seo yu sectim. Plug in statusunu disabledan enable ceviriyoruz. Burda onemli olanlar:
  • home title : Arama motorunda burda yazdigimiz baslik cikacak
  • home descriptions: Burdaki tanimlama yine listelendiginizde trafik almnizda onemli olacak
  • home keywords: eskisi kadar onemli olmadigi soylensede siteyle ilgili bazi keywordleri buraya yazdim.
weight loss patch quick weight loss rapid weight loss weight loss pills weight loss tips weight loss supplements weight loss programs herbal weight loss patch weight loss free weight loss best weight loss best weight loss pills best weight loss patches best weight loss program weight loss diet
  • Google XML Sitemaps: Bu plugin sayesinde arama motorlari sayfalarinizi daha iyi indexleyebilecek.Yukledikten sonra aktive edip baska birsey yapmamiz gerekmeyecek.
  •  
  • Easy Privacy Policy:  Bu plugin otomatik olarak google icin  bir guvenlik sayfasi olusturacak. Genelde ust siralarda yer alan sitelerde guvenlik sayfasi gorebilirsiniz bende bunu sitenin an alt kismina eklemeyi dusunuyorum. Zorunlu degil ama sitenin profosyonel gozukmesi adina bunuda ekliyorum. Privacy sayfasi olarak olustu. Your privacy is important for us olarak basliyor. Bayag cool gozukuyor:)
  • Google Analyticator: Bu plugin sayesinde siteye gelen trafigi ayrintilariyla wordpressin admin panelinde gorebilecegim.
Tema ekleme kisminida wordpressin sundugu temalardan birisini secerek yapaliceginiz gibi ucretini odeyerekte begendiginiz temayi alip sitenize ekleyebilirsiniz. Ben More Niche sitesinde hazir olan temalardan birini siteme yukledim. Temayi ilerleyen zamanlarda istediginiz zaman kolayca degistirebilirsiniz.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder